Review - Stuck in love

21. února 2014 v 9:06 | Grace |  reviews

Stuck in love. O tomto filme som nemala ani šajnu, no v stredu večer som opäť závisláčila na weheartit a našla som tu pár gifov z tohto filmu. Rozhodla som sa ho teda pozrieť a film nesklamal. Určite ho zaradujem do imaginárneho rebríčka obľúbených filmov do prvej desiatky. Vo filme podľa mňa nič nechýbalo, boli tam vtipné scénky, ale i scénky, pri ktorých som sa prichytila ako mi stekajú slzy. Ou shit. Mala som však problém so sťahovaním filmu, nikde som ho nevedela nájsť s titulkami. Nakoniec som si to stiahla s CZ titulkami no boli akési divné, v slovách to vynechávalo všetky písmená ako ščž a tak. Áno bolo to divné. No dalo sa to čítať.

"There are two kinds of people in this world; hopless romantics and realists"

"Zoznámte sa s Borgensovcami. William Borgens je uznávaný autor, ktorý nenapísal ani slovo, odkedy ho jeho ex-manželka Erica opustila pred 3 rokmi kvôli inému mužovi. Popri špehovaní Ericy a ležérnom šantení so svojou vydatou susedkou Triciou sa Bill zaoberá zložitosťou vychovávania jeho dospievajúcich detí Samanthy a Rustyho. Samantha vydáva svoju prvú knihu, a je rozhodnutá predísť láske za každú cenu - koniec koncov, videla, čo láska urobila s jej rodičmi. Medzi známosťami na jednu noc stretne roztomilého Louiho, ktorého nič nezastaví v získaní si Samanthy. Rusty je spisovateľ fantasy žánru a fanúšik Stephena Kinga, ktorý je na ceste k získaniu životných skúseností. Zamiluje sa do krásnej, ale problémovej Kate a poprvý krát ochutná pravú chuť lásky a zlomeného srdca. Príbeh o rodine, o láske (stratenej a znova nájdenej) a o tom ako konce môžu vytvoriť nové začiatky. Neexistujú žiadne opravy života, iba druhé šance." - oficiálny text

"I remember that it hurt. Looking at her hurt."

Myslím si, že herecké obsadenie tohto filmu bolo priam dokonalé. Kadžý herec, či už Lily alebo Logan alebo hociaká iná postava sa vedeli priamo vžiť do svojej roly. Dokázala som im uveriť to čo vraveli. Hrali to naozaj úžasne. Vo filme hrá Lily dievča, ktoré sa nechce dostať do vzťahu za žiadnu cenu, no roztomilý Logan jej to všetko pekne skazí. Aj ked ich láska vyzerá zo začiatku všeliako, postupne počas filmu sa zdokonaľuje. Otec Lily nevie prestať myslieť na svoju bývalú ženu, ktorá ho opustila pred pár rokmi, a nadelej verí, že sa raz vráti. Preto sa nechce viazať. To čo ma v tomto filme prekvapilo bolo však to, ako skončil vzťah Rustyho a Kate. Aj ked bola Kate drogovo závislá a išla na liečenie, myslela som si, že v závere filmu sa k sebe vrátia alebo tak nejako. Každopádne keby sa tak stalo bol by to zase šťastný koniec a tento film mohol byť rovno rozprávka nie? So, tento film vám môžem odporučiť, ak budete mať čas určite si ho pozrite. Niekde v ňom sa totiž skrýva ukrytá myšlienka, že vnútorná krása človeka je prednejšia ako tá vonkajšia.

Tumblr
~~~~~~
* | via Tumblr